23.06.2012

Blomsterpiken


Dagens kort er et beltekort, det er alltid gøy å gjøre litt mer ut av kortene enn bare vanlig 6x6. 
Jeg har brukt mønsterark fra den nyeste Maja kolleksjonen. De er helt nydelige. Motivet er fra Pion (tror jeg). Jeg har pyntet med blomster fra WOC som har litt distress stain-picket fence på seg. Osteklut bak bildet, dies fra SB, seambinding fra WOC, en knapp, MS punch og perler fra K&G. 
Stempler er fra LOTV, norsk stempelblad og K&G.





Me dette kortet vil jeg delta på utfodringen hos
Card and scrap # 34 - bruk roser (lettere enn det kan det ikke bli)
MAWTT- Happy birthday (It's a birthday stamp inside)

Ønsker alle en fin St.Hans ♥

6 kommentarer:

  1. Fabulous creation
    Thanks for joining our 3rd birthday celebrations at MAWTT this week
    Lisa x

    SvarSlett
  2. Nydelige farger og papirer, eelsker sløyfa og blingen, og så flott bretting da. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  3. Wow! this is So beautiful ! what a lovely vintage image! I love the design and how you've decorated inside too! The papers and embellishments are gorgeous - it's a really stunning card!
    Thanks for joining us at MAWTT for our Birthday theme and Good Luck in the Challenge!
    Hugs Sue xx

    SvarSlett
  4. Wauuuw et lækkert kort du har lavet.
    Tak for at du deltager i udfordringen hos os i card and scrap. DT Sanne

    SvarSlett
  5. Så utrolig mye flott du lager!
    Helt nydelig kort, med mange fine farger :)
    kommer definitivt til å titte innom her igjen :)

    ha en fin kveld!

    klem Therese

    SvarSlett
  6. Great card! Love the DP you have used, thank you for playing along with us at Moving Along With The Times in our Birthday Challenge :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg