26.06.2012

Min første Tilda

Fargelagt med distress re-inkere. Det var kjempegøy, og jeg har flere som ligger på vent for jeg trenger å trene. Det er en grunn til at det ble et shakercard for å si det sånn. Var i alle fall på tide jeg fikk benyttet meg av re-inkerene som har stått i hylla lenge og ventet på meg. 


Jeg har brukt de nydelig papirene fra Maja, det er papirer man ikke blir lei. Jeg har brukt den nye Ek punchen min som jeg elsker, dies fra SB, MS punch, pynt fra Melissa Frances, blomster fra WOC som er sprayet med glimmermist og litt dabber, pyntenål og perletråd fra WOC, blonde fra USA og liquid pearl.
Jeg har også embosset "vinduet" men det er ikke så lett å se på bildene. Jeg har brukt Victorian velvet på alle kantene.
Her kommer noen bilder:





Jeg vil delta på følgende utfordringer:
CLP # 48 - sketch
Justmagnolia # 162 - summer colours
Magnoliastamplovers - distress 
Simplymagnolia - garden blooms
Scrapalong # 17 - sommer

Nå er sola igjen borte, og det har begynnt å regne litt så da er det bare å sette seg på hobbyrommet igjen.
Ønsker deg en fin tirsdag.


6 kommentarer:

  1. Fargeleggingen din ble jo nydelig!
    Jeg lover, det er tusen ganger bedre enn mine første, jeg tror jeg malte 20 før jeg fikk et som var godt nok til å bruke på et kort, og enda måtte jeg lenge klippe ut alle fordi de ble så grisete rundt bildet. Og enda derfra tok det et år eller derom før bildene begynte å se ut som det du har laget nå. Naturtalent kanskje? :D

    Virkelig et vakkert kort! :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Fabulous coloring job on that Tilda image. You did great with the re-inkers. Great design and papers!

    SvarSlett
  3. how adorable is this shaker card!! I totally love it! thanks for joining us this week at just magnolia!!

    SvarSlett
  4. Hi There
    Such a beautiful card.
    Thankyou so muchfor playing along with us this month at CLP.
    Big hugs
    Debbie xxx

    SvarSlett
  5. Så herlig kort. flott fargelagt og veldig fint "sheaker".
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  6. En utrolig flott og nydelig Tilda...

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'Long denne runden og håper å se deg igjen for vår neste utfrodring den 1.

    Klem fra LindaSS

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg