05.06.2012

Småkort

Hei alle sammen.

Her flyr dagene av sted og plutselig er det en stund siden jeg har publisert noe. Men jeg har ikke ligget på latsiden på hobbyrommet og har mange ting som er klare for å vises frem.

I dag kommer det flere småkort som mamman min fikk til bursdagen. Hun har fått en haug med småkort før, men var nå tom. 
Disse kortene er i størrelsen 10x10 cm og 3x3 inch. Jeg har plukket ark fra restbunken min, blomster er fra Prima og WOC. Stemplene er fra KG. Alle kort er enkelt pyntet, men det kan være greit noen ganger det også.









Forrige uke var jeg på fargeleggingskurs med prismablyantene mine, så i morgen blir det fargeleggingsdag. Gøy!

Håper alle får en fin onsdag ♥  Og takk til alle dere som titter innom.


1 kommentar:

  1. Heisann :o))
    Så flotte kort du har laget, mange fine tekster du har brukt ♥
    Takk for kommentaren i bloggen...ang. punchen så er det en eldre Martha Stewart punch. Liker den så godt siden den ikke er så dyp.
    God helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg