27.06.2012

Til Adam


Jeg har laget et bestillingskort til noen som skal i dåp til Adam. Er så glad i papirene fra Pion, de er nydelige.
Ellers har jeg brukt stempel fra Kreativhobby og det på innsiden er fra Heartfelt design. Blomster fra WOC, dies fra Magnolia og SB, perler fra K&G, MS punch, stickles og osteklut. Motivet fant jeg på dataen. Under minibokstavene har jeg et lag med crackle paint, og et lag med glossy accent over. Datoen har jeg stemplet med mitt nye datostempel ♥




Jeg vil delta på utfordringen hos Kreativhobby - baby.

Tusen takk til dere som kikker innom hos meg, det setter jeg stor pris på ♥


1 kommentar:

  1. For et vakkert dåpskort Therese!!!
    Takk for hyggelig besøk i bloggen min også :-)
    Ha en riktig god sommer!

    ♥ klem, Inger

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg