03.01.2013

Pyntet lys

Jeg har fortsatt litt juleting som ikke er vist frem på bloggen ennå, så håper dere holder ut med jul litt til.



Jeg har dekorert lys med tre forskjellige washiteip, brukt litt hyssing og pyntet små fyrstikkesker. Ideen til dette fant jeg i blogglandia et sted, husker ikke i farten.To og to er pakket inn i cellofan og på toppen en liten tag til en hilsen.
Disse ble solgt på julemessa og var veldig populære.
Beklager dårlige bilder, men jaggu ikke lett å ta bilder i mørke av disse her. Godt jeg har fått fototelt til jul!



Nå er straks årets første jobbuke ferdig, og alt er tilbake som normalt. Det er deilig det også :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg