02.02.2013

DT Scrap'a'long # 24 - Grønn, blå og hvit

Her kommer mitt bidrag til månedens utfordring hos Scrap'a'long.
Denne gangen vil vi se fargene
GRØNN, BLÅ OG HVIT.


Jeg har laget et kort til Hilde som akkurat har hatt bursdag. Jeg har brukt de nye nydelige papirene fra Pion, Alma's sewing room. Nok en gang en fantastisk bunke med papirer.

Jeg har brukt stempler fra K&G, LOTV, Stempelglede og Crafty Individuals. Blomster er fra Prima og WOC, perler fra K&G, blonde fra WOC dies fra Cheery Lynn og punch fra Ek.




Ta en titt på alt det vakre de andre jentene har laget og bli med på utfordringen. Vi gleder oss til å se hva dere lager!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg